perjantai 14. huhtikuuta 2017

Ihana Whistler!


Moikka kaikille!

Alkuun pienet pahoittelut mun blogi aktiivisuudesta, ei oo hirveästi tullut tänne kirjoiteltua, mutta onneksi Anna kuitenkin postailee tänne suht. aktiivista vauhtia ;D  Pysyy munkin perhe ajan tasalla mitä mä täällä touhuan (Mun äiti bongas mun Whistelerin matkan Annan blogitekstistä heh heh.)

Mutta siis asiaan! Mun luennot on siis lähes loppu ja ensiviikolla koittaakin jo final examit. Hullua miten meidän vaihto on jo näin lopussa ja miten mä oon jo vajaan kahden viikon päästä koti Suomessa! Tätä postausta kirjottaessa Markus on just lähtenyt San Franciscoon ja Anna on Vancouverissa festareilla. Munkin piti lähtee Annan ja muitten tyttöjen kanssa festareille, mutta tekemättömät kouluhommat ja final examit painaa niin kovasti päälle, et jouduin valitettavasti perumaan ;// Mä oon kuitenkin ehtiny opiskelun ohessa matkustelee jo suht kivasti ja esim. viimeviikonloppuna olin Whistelerissä laskettelemassa.
Olympialaisista tuttu Whistler! 


Whistler on yksi Kanadan tunnetuimmista laskettelumestoista (täällä järjestettiin mm. talviolympialaiset 2010 yhdessä Vancouverin kanssa) ja voin rehellisesti sanoa, et toi reissu oli varmasti yksi parhaista reissuista mitä oon koskaan tehny. Meillä oli tyttöjen kanssa niin kivaa, lasketeltiin, lautailtiin, syötiin ja juotiin, shoppailtiin ja patikoitiin. Whistlerissä oli vielä ilmais festarit samaan aikaa, joten mikäs siinä jammaillessa :D Voiko sitä enempää toivoo? No okei, ehkä keli olis voinu olla vähän parempi :D ilma oli vähän sumuinen, joten kuvista ei tullut ehkä niin hyviä kun oletin. Mutta verrattuna Abbotsfordin jatkuviin sateisiin, vähän sumuinen ilma tuntui oikein kivalta :D  Mutta kaikenkaikkiaan ihana reissu, eikä ollu edes niin kallis kun aluks pelkäsin. About summat: Hostelli 30 dollaria/yö, laskettelukamojen vuokra 38e/päivä ja hissilippu 90e/päivä.  
Näkymä Peak to Peak gondolasta

Harmittaa kun en ottanu aamusta kuvia, kun ei ollut näin sumusta :(



Valmiina lasketteleen!!!
Kämppiksien poseeraus laskemisen jälkeen. Väsynyt mutta onnellinen :D


Vaihteeks patikointii :D mun uus lemppari harrastus.

Yks luontokuva mahtuu aina mukaan :D
Jos joskus Kanadaan eksytte ja tykkäätte laskettelusta/lautailusta suosittelen ehdottomasti Whistleria, ette tuu pettymään!  Seuraavassa postauksessa aattelin kertoo teille mun uudesta ihanasta harrastuksesta patikoimisesta. Oon innostunu siitä todella ja täällä on monia mielettömia reittejä ihan lähellä meitä :) Mutta nyt takasi opiskelee! Pysykää kuulolla <3

Stella   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti